Media catches up to McConnell… three days late

Louisville media finally caught up to Mitch McConnell and his buddies at Insight Communications. Three days late, both WLKY and WHAS11 aired coverage of the controversy. Please see previous posts if you’re not sure what we’re talking about.

As noted earlier, Insight caved to scrutiny and decided to air the ad critical of Big Money McConnell.

While it’s great two television stations are catching up to the news, it’s a bit troubling when they (WHAS11) incorrectly report the facts. The station referred to Public Campaign Action Fund as a “liberal group” when they’re definitely not. Visit their website to learn that they’re a non-profit, non-partisan organization that works to improve campaign finance law. WHAS11 also reported McConnell had received $14,000 in campaign contributions from Insight. The truth is he’s received more than $17,000 in direct contributions from Insight’s executives. Puzzling that they could get two easily verifiable bits of information so far off the mark of accuracy. Especially when we know they read Page One and other sites which detailed the story as it unfolded.

View the coverage here:

WLKY:




WHAS11: